Hakkımda...

Merhabalar.


Ben 'tpc'. İstanbul'da bir devlet üniversitesinde hala okumaya devam eden, aynı zamanda da 'bebek ve çocuk gereçleri' sektöründe çalışmaya devam eden 26 yaşına gelmiş biriyim.  Bu sektöre 2010 yılında zincir bir bebek mağazasında işe başlayarak dahil oldum. İlk başlarda tamamen yabancı olduğum bu sektöre alışmak tabii ki kolay olmadı. Tüm ürünlerin ne işe yaradığını, neden kullanılması gerektiğini anlamak zordu ancak; öğrendim, alıştım ve 3 sene aynı markanın aynı mağazasında çalıştım. Daha sonra Türkiye'de çocuk gereçleri adına 29 yıldır çalışmalarına devam eden bir firmaya geçtim. Bu firmada da bilgilerime bilgi kattım, piyasayı öğrendim. 1 yılın akabinde farklı bir firmaya transfer oldum ve bugünlere kadar geldim. Şu an hiçbir firmaya bağlı olmaksızın, hala sektör içinde bir bünyede çalışma hayatıma devam etmekteyim.

Bu blog sayfasını açmaktaki tek sebebim, ebeveynleri yalan yanlış bilgilerle kandırıp sponsor ürünlerinin reklamını yaptıran sitelere ve o sitelere reklam veren markalara ait bildiğim ve sizlerin de bilmesini istediğim bilgileri paylaşmaktır. 

Yardımcı olabileceğimi umuyor, saygılarımı sunuyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar